God dag!

Sitter här med mitt knä och tycker lite synd om mej själv när jag börjar inse att jag kommer missa premiär-matchen hemma mot Tranås då det lär komma runt 2000 pers!

Men det är bara bita ihop och fortsätta rehab-träna så får vi se när min premiärmatch kommer!

Vad gjorde Moa och jag igårkväll? Jag såg på Matchen 2-1 till Sverige! Heja Sverige! medans Moa tittade på mig som vanligt! Eller hon diskade lite också! Hon är inte så värst förtjust i VM-Kval fotboll inte ens när Sverige spelar, men jag älskar henne lika mycket för det :) !

Sen åt vi lite gott&blandat!

Vi såg även Idol på
www.tv4.se det är ju så himla bra att man kan se alla program gratis där! Vi har ju nämligen kopplat ihop datan med tv:n så det blir ju roligare då också!



Sen somnade vi gott!

Vi hörs!

Jag är glad!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

javisst nu är vi i Skå vettu! ja hallen är faktiskt riktigt fräsh! synd att ni inte möts ;)haha.. klart dom är kvar i ettan, dom har fått en del AIK spelare, bla deras målvakt så det ser bra ut! träningsmatcherna har gått käpprätt åt helvete hittills dock, hoppas dom kommer igång snart! hur har era matcher gått?



haha ja, och vad däng ni kommer få av kungarna från örebro :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback