Hej igen!!

Det var väldigt länge sen jag hörde av mig till er där ute!

Vad har hänt i mitt liv?

MASSOR känns det som!

Hockeyträningen börjar nästa vecka!


Vad har jag gjort i sommar,  Jag har varit på Liseberg bestigit sveriges högsta topp! Sydtoppen på Kebnekaise




Det känns väldigt bra!

Och så till sommarens höjdpunkt nummer två! Jag har tagit Dykcertifikat (Open Water utbildning) och Advance Open Water!
Som gör att jag får dyka överallt i världen på ett djup av 30 meter!

Fantastiskt roligt är det också att jag blivit erbjuden jobb på Arködyk om jag fortsätter att utbilda mig i den takt jag gjort och dyker regelbundet!

Let´s Roll!

Absolut! Jag kan verkligen tänka mig att jobba med dykning i framtiden! Shohooooo!

Kommentarer
Postat av: anna

Whoho!!! du rä en cool liten grabb du!

Postat av: Moa

Du är bäst babe! Du kan allt!!!! Jag älskar dig av hela mitt hjärta<3

2008-07-19 @ 00:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback