Hääääftigt!

Igår som ni vet så gjorde jag mitt första vrakdyk och det var så himla häftigt att på 22 meter se ett vrak som legat där över 50 år vara så välbehållet! Dock var ju inte sikten så mycket att hurra för men med ficklampa såg man ju lite!

Här kommer en bild (inte tagen av mig)



Jag tappade min ficklampa utan att jag märkte det, sen när jag behövde den var den borta! Då fick vi simma och leta lite, och så tillslut såg jag nåt ljus som sken längre bort och där låg min lampa på skrovet! hehe! =)

Helt underbart!

Nu har jag lärt mig min Dykdator också så jag slipper få dyksjukan som en av grabbarna i gänget fick igår.. dock inget allvarligt, bara lite blåmärken!

Så ha det så bra nu alla där ute!

Ikväll ska jag träffa Crocko! Shohooo! det var länge sen =)

Moa och jag har 1 år och 5 månader idag! Grattis till oss, vi har redan firat med en lunch på 4 Kök väldigt gott! Jag åt en plankstek och Moa åt en Black & White!

Här kommer en bild på den utrustningen som jag har fått, inte så mycket (underställ torrhandskar, och en kompass)

 

Kommentarer
Postat av: Moa

Du gör mig så lycklig! Snart ska vi bada:) yieee

2008-07-24 @ 18:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback