Grattis!

Grattis till min kära Moa! 19 år! Snart pension! ;)

Jag har det ganska soft idag!

Ligger och spelar GTA San Andreas på PS2 det går kanon!

Idag har man lite träningsvärk i bröst och ben, men det är inget som hindrar från att det är träning klockan 17:00 idag igen!

På fredag så bär det av någonstans i Europa, det är ALLT jag vet! Moas mamma har styrt upp en resa över helgen för Moas familj (utom helge som är på nån hallelulelia-läger!) samt respektive pojkvänner då 3 stycken där jag räknas! =)

Ska bli riktigt kul!

Ne nu ska jag nog ta och leka lite med Pelle (deras hund som är hos mig idag :) !

Här kommer en bild på Pelle!


Kommentarer
Postat av: Moa

Tack för en underbar födelsedag:)

2008-07-23 @ 19:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback