Goddag!

Hejsan hoppsan!

Jag fick inte ge blod första gången utan de tar bara två provrör och skickar iväg på undersökning så jag inte har HIV eller nåt annat skumt i mig.

Så inte förrens om typ 4 veckor får jag reda på om jag är frisk eller inte =)


Tänk om man skulle ha HIV, haha eller öhh kanske inte ska skratta men de känns så lustigt när man säger det!

Aja Nu kommer det snart en Helg dagens styrka är avklarad nu är det bara ett pass i badbassängen kvar!

I helgen ska jag vara med Moa vi ska till Mormor och Morfar på lördag och så ska jag köra motorcykel!

Söndag kanske det blir att fiska med
http://SirAlex.blogg.se om morfar lagt i båten =)


Puss å kram!

Kommentarer
Postat av: Moa

Du är bäst<3

2007-05-27 @ 20:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback