Snart vår (fast på riktigt)

image16

Igår så beställde jag 4 nya tändstift till kära Cindy (motorcykeln) 130 kr st så nu får jag leva ännu snålare än vad jag gjorde innan!
Och så ska jag ladda batterit så Cindy går bra på lördag och så ska jag fylla på med lite ny fräsch bensin!

Och så håller vi tummarna allesammans att de inte blir kallt å snö i helgen vilket jag har hört rykten om men vi hoppas de drar förbi i Göteborg eller på nån annan avlägsen plats, de behöver ju inte snöa i norrköping å i kimstad :)

Igår hade jag och min bula ett långt förhör av varandra (inte så allvarligt som de låter) Det var roligt att få borra mig in lite i hennes hemlisar och sånt ah ni förstår säkert :) I vilket fall som helst var de spännande =)

Jag ska snart åka till jobbet och få ihop lite timmar, för ikväll då är det EM-Kval för hela slanten då åker Sverige munderingen på och jag kommer sitta som klistrad! Älska Sverige! HEJA!
160357-17


Tills dess, ha det så bra kära vänner och ovänner!



Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sötunge! Men tack för att du la upp en sååå snygg bild på mig;P knas!

2007-03-28 @ 18:56:21
Postat av: anna

HEheh, jasså du tittade in i min blogg ;) mm, kanske det -hahha.

2007-03-28 @ 19:21:10
Postat av: cissi

ludde, är det dig jag hitta på youtube?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback