Hej hallå!

Jag satt och kolla igenom gamla dikter o dylikt och kom på att jag skrivit ganska många olika saker.
Kanske ska publicera lite så småningom!

Ikväll håller jag på och försöker vara lite social med mina vänner dom som fortfarande vill iaf ! =)
Det blir ju lite så att uppmärksamheten går till en viss söt liten filur som antagligen ligger och kliar sig i naveln nu och kanske dricker en kopp konstig blåbärskaffe.
Men de blir ju så :) oouii
tålamod mina vänner :)

Saknar Moa ikväll, vissa säger att det är jobbigt jovisst, men det är underbart att känna att man saknar någon egentligen!

Pussar

Kommentarer
Postat av: Moa

Du är bäst! Jag saknar dig nu..Tomt i min säng utan dig<3 Du gör mig galen;)

2007-04-09 @ 23:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback